dimarts, 17 de maig del 2011

5. Escriure un diari de pràctiques

Això d'escriure el diari de pràctiques m'està costant i no és per falta d'idees, d'impressions... Espero fer-ho molt millor les properes pràctiques.

També hi ha un tema d'autoexigència, de voler exposar la informació tan bé que al final passen els dies i els dies i cada cop costa més.

Em vaig encallar en la lectura de la documentació oficial, no sé perquè se'm feia una muntanya, la trobava tant feixuga... va coincidir amb la setmana santa i el trencament de la quotidianitat que em va tan bé per poder ser constant en les meves tasques... per una altra banda el cansament que arrossego per abastar més del que puc ( jo només volia agafar les pràctiques i el meu consultor em va recomanar agafar una altra assignatura... de fet ell tenia raó... però jo també...)

Bé, això a de sortir endavant i de fet ja estic fent coses:

  • he avançat en la lectura del currículum i la normativa...

  • he preparat i passat un qüestionari als cicle (aquest proper dimecres toca Educació Infantil i Cicle Inicial)

  • estic buscant bibliografia sobre l'avaluació

En quan a la normativa he llegit les ordres d'avaluació d'Educació Infantil i Educació Primària.

He llegit el Currículum d'Infantil i el de Primària en relació al llenguatge oral...ara he de copsar, recollir les idees clau i estic pensant en fer un quadre on es pugui veure les demandes avaluatives per cicle i alhora globalment...

Per una altra banda, veig que dels documents de centre PEC i PL, l'escola necessitaria un assessorament, però em falta trobar la "fòrmula" per poder donar idees o pistes... si la trobo ja us ho comentaré...

Bé, m'he de llençar i anar explicant, encara que no sigui tan ordenada i perfecta com volia, a la fi es tracta d'un diari, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu missatge aquí